Samenwerking Voorjaarsbeurzen verder uitgebreid
De samenwerking rondom Voorjaarsbeurzen zal in 2019 verder worden uitgebreid. Begin november kwamen zes leden van het PR-team bijeen en zij stelden samen een actielijst op. Eerder zijn gezamenlijk al de pinpoints, persberichten, vertalingen, gezamenlijk logo, domeinnamen, landingspagina, een banner, digitale banners, sociale media, een logobord, flyers en doorverwijzingen opgepakt. Die activiteiten worden in ieder geval voortgezet, maar er is vanuit de Stichting EPS nog budget beschikbaar voor andere activiteiten.
Het PR-team heeft gekeken naar de verschillende mogelijkheden die de beurzen afzonderlijk hebben om de voorjaarsbeurzen van januari 2019 extra onder de aandacht te brengen. Dit gaat om het verzenden van nieuwsbrieven naar eigen adressenbestanden, een vermelding in bijlagen van diverse (online) bladen en eigen flyers. Daarnaast wordt nagedacht over een nieuwe uiting op elkaars beurzen en moet er ruimte komen voor een gezamenlijke tekst en logo-weergave in meerdere talen.
Aan de vier beurzen nemen gezamenlijk meer dan 100 bedrijven deel. Inkopers kunnen al hun orders plaatsen door eenmaal naar het Zuiden van Nederland af te reizen. Meer informatie op www.voorjaarsbeurzen.nl