Veelgestelde vragen

+Hoe kan ik mij inschrijven als standhouder?

Inschrijven als exposant kan via het online inschrijfformulier. Het formulier bevat een uitgebreide toelichting bij elke vraag.

+Hoe bestel ik meubilair?

Het bestellen van meubilair verloopt rechtstreeks via onze leveranciers. Bestellen van stoelen, tafels, balies, prullenbakken, barkrukken etc. kan via hun digitale catalogus.

+Krijg ik een bevestiging van mijn inschrijving?

Ter bevestiging van uw inschrijving ontvangt u een mailbericht inclusief uw gebruikersnaam en wachtwoord om in te loggen in de deelnemersomgeving.

+Ik heb een aantal gegevens verkeerd ingevuld, kan ik deze wijzigen?

Door in te loggen in de deelnemersomgeving kunt u zelf een deel van uw gegevens wijzigen en aanvullen met een logo, tekst en foto. Ook is het mogelijk om via info@grootgroenplus.nl een wijzigingsverzoek door te geven voor de delen die u niet zelf kunt aanpassen.

+Ik kan bij het inschrijven wensen opgeven. Wat wil dat zeggen?

Dat er zo veel mogelijk rekening gehouden wordt met uw wensen, wij kunnen u echter niet garanderen dat deze worden ingewilligd. U kunt aan uw wensen dan ook geen rechten ontlenen.

+Hoe bestel ik extra faciliteiten m.u.v. meubilair en cateringpassen?

Extra bestellingen, het bestellen van meer m2 of het toevoegen van een combinatie deelnemer kan via de deelnemersomgeving of info@grootgroenplus.nl. U ontvangt altijd een reactie.

+Welke cateringvoorzieningen zijn er en hoe bestel ik deze?

Onze leverancier verzorgt de catering op de gehele beursvloer. Het is niet toegestaan om zelf in uw catering te voorzien. Het is voor elke deelnemer mogelijk om via het inschrijfformulier of de deelnemersomgeving te bestellen.

+Tot wanneer kan ik extra faciliteiten of m2 bij bestellen?

Voor alle aanvragen tot 1-9 gelden de normale prijzen. Voor alle aanvragen tussen 1-9 en 30-9 berekenen wij 150% van de standaardprijzen. Aanvragen welke pas tijdens de opbouw gedaan worden berekenen we aan 200% van de standaardprijzen. De verwerking van bijbestellingen kan na 1-9 niet worden gegarandeerd.

+Wat wil een positie op de wachtlijst zeggen?

Dat wil zeggen dat de beurs op het moment dat u inschreef volledig volgeboekt is. Plaatsing is daarmee niet gegarandeerd en we doen er alles aan om u alsnog te voorzien van een standplaats. U wordt door ons automatisch op de hoogte gehouden van vrijgekomen plaatsen en mogelijkheden.

+Wanneer ontvang ik de facturen van deelname?

Begin mei verzenden wij aan de deelnemers de voorschotnota’s van 20%. Begin augustus verzenden wij aan de deelnemers de 80% nota’s.

+Kan ik mijn deelname annuleren?

Bij annulering minimaal 3 maanden voor de ingangsdatum van de beurs is de deelnemer een schadevergoeding verschuldigd van 20% van de huursom (dit bedrag is gelijk aan het bedrag het inschrijfgeld); Bij annulering minimaal 2 maanden voor de ingangsdatum van de beurs is de deelnemer een schadevergoeding verschuldigd van 50% van de huursom; Bij annulering minimaal 1 maand voor de ingangsdatum van de beurs is de deelnemer een schadevergoeding verschuldigd van 75% van de huursom; Bij annulering binnen 1 maand voor de ingangsdatum van de beurs is de deelnemer 100% van de huursom verschuldigd.

+Wat wordt verstaan onder eigen standbouw?

Standaard is elke stand voorzien van standbouwwanden en tapijt. Indien u zelf uw eigen standbouwwanden en/of vloeren wilt plaatsen spreken we van eigen standbouw. Geef dit bij inschrijving duidelijk aan zodat GrootGroenPlus uw stand niet voorziet van wanden. U dient uw standontwerp inclusief maatvoering voor 15 augustus via info@grootgroenplus.nl aan te leveren ter goedkeuring.

+Hoe hoog is een standwand?

Als standbouw is gekozen voor aluminiumprofielen met kersenhouten panelen van 2,5 m hoogte aangevuld met een donkergroene accentwand van 3 m hoogte voorzien van het logo van GrootGroenPlus. De panelen mogen niet worden verplaatst of beschilderd en in de wanden mag niet worden geschroefd of gespijkerd. Beschadigde wanden worden doorbelast. Bij de organisatie kunt u op de beursvloer gratis speciale s-haakjes verkrijgen. Wilt u geen wanden? Laat het ons meteen weten, aan verwijdering na intekening en bij opbouw zijn kosten verbonden.

+Wat is de maximale vloerbelasting?

Volgens opgaaf van de leverancier is de maximale vloerbelasting 450 kg per m2. Beschadigingen door overbelasting worden doorberekend aan de veroorzaker.

+Ligt er tapijt in de stands?

Standaard is elke stand voorzien van antraciet tapijttegels. Het tapijt dient schoon te worden opgeleverd, beschadigingen en bevuiling worden in rekening gebracht aan de deelnemer. Wilt u geen tapijt? Laat het ons meteen weten, aan verwijdering na intekening en bij opbouw zijn kosten verbonden.

+Hoe weet ik wat mijn standvorm, plaats en nummer is?

Zes weken voorafgaand aan de beurs ontvangt u een overzichtstekening van de beurs inclusief een detailtekening van de door u gehuurde standruimte en het voorlopig toegekende standnummer.

+Wanneer kan ik opbouwen, inrichten en afbouwen?

Voorafgaand aan de beurs ontvangt u een opbouwbrief met daarop de voor u ingeplande tijden van aan- en afvoer. Bij aankomst op het terrein kunt u op vertoon van deze opbouwbrief op aanwijzing van onze medewerkers doorrijden naar de voor u bestemde laad/losplaats. U mag met de opbouwbrief alleen op de aangegeven datum en tijd het beursterrein betreden en er maximaal gedurende 1 uur lossen. U mag gedurende vier dagen uw stand opbouwen maar u mag niet met uw voertuig het terrein op buiten de toegekende datum en tijd op de opbouwbrief. De afbouw start niet voor zaterdag. Bedrijven die vanwege een dringende reden op vrijdagavond na 20:00 uur willen afbouwen, dienen vooraf bij de organisatie toestemming te vragen.

+Wat is standaard bij de standhuur inbegrepen?

Prijs per m2 is excl. btw, incl. wanden, tapijttegels, gratis koffie & thee op de stands, free WiFi, indirecte basisverlichting, naamsvermelding op de website een onbeperkt aantal gratis bezoekersregistraties.

+Zijn mijn spullen op de beurs verzekerd?

Volgens de algemene voorwaarden bent u zelf verantwoordelijk voor de materialen in uw stand in geval van verlies, beschadiging en diefstal. U wordt geadviseerd waardevolle spullen bij het verlaten van uw stand mee te nemen of goed op te bergen.

+Hoe komen mijn collega’s en ik aan toegangskaarten en parkeerkaarten?

Parkeerkaarten, deelnemersbadges inclusief koord (maximaal 2 per stand), informatie over de afbouw en het calamiteitenplan kunt u tijdens de opbouwdagen ophalen bij de organisatie. Zodra u klaar bent met de opbouw van uw stand dient u dat te melden aan de organisatie.

+Is er ruimte voor opslag van materialen?

Wij bieden geen ruimte voor de opslag van materialen of lege kratten/rekken. U dient deze na opbouw mee retour te nemen van de beursvloer.

+Wanneer is de officiële opening van de beurs?

Op woensdagochtend start de beurs om 09:00 uur.

+Hoe kan ik een nieuwigheid aanmelden?

Aanmelden van een nieuwigheid kan tot 01-09 met het inschrijfformulier van de website. Het formulier bevat een uitgebreide toelichting inclusief de regels voor aanmelding.

+Kan ik adverteren op het grote LED-scherm?

Het is dit jaar ook mogelijk om te adverteren via het LED-scherm. Op het centrale plein zal namelijk een grote video wall geplaatst worden. Hierop is niet alleen te volgen wat er te beleven is maar worden ook korte filmpjes over interessante onderwerpen getoond. Tussen die film en live video bieden wij u de mogelijkheid om te adverteren in bewegende beelden en een kabelkrant, we hebben daarom 2 opties: 1) een bewegend filmpje of beeldpresentatie over uw bedrijf of product van 30 seconden. 2) een bewegend filmpje of beeldpresentatie over uw bedrijf of product van 60 seconden. Gedurende 3 dagen zal uw videoboodschap minimaal 7 keer per dag getoond worden.

+Kan ik reclamewanden huren?

Tijdens vakbeurs GrootGroenPlus is op de juiste manier de aandacht van uw doelgroep trekken belangrijk. Dit is namelijk dé plek waar kwekers, handelaren, fabrikanten, leveranciers, vakbezoek én vakpers elkaar ontmoeten. Om u de kans te geven nog meer aandacht te trekken voor uw bedrijf, dienst en product, bieden wij dit jaar voor het eerst de mogelijkheid om reclamewanden te huren. U kunt daarbij kiezen voor de basis variant óf een luxe versie. Deze reclamewanden zullen langs de verschillende routes geplaatst worden, bijvoorbeeld in doorgangen, voor toiletwagens en in verbindingssluizen. Meer informatie is te lezen in de deelnemersomgeving. De reclamewanden zijn het meest effectief als ze worden ingezet door deelnemers; bezoekers kunnen dan immers direct een afspraak maken of om meer informatie vragen bij de stand van de betreffende deelnemer. GrootGroenPlus biedt echter ook niet-deelnemers de kans om een luxe reclamewand te huren. De kosten hiervoor bedragen €825 exclusief btw, inclusief plaatsing. Mocht u na bestelling alsnog besluiten deel te nemen aan de beurs dan passen wij vanzelfsprekend het huurbedrag aan in uw voordeel.

+Zou u liever een kant-en-klare stand huren?

Dit jaar bieden we 3 pakketten voor standhuur aan, waarbij de invulling voor u geregeld wordt. De pakketinformatie is terug te vinden in de deelnemersomgeving maar ook op het inschrijfformulier.

Openingstijden

Woensdag 2 oktober

09.00 - 18.00 uur

Donderdag 3 oktober

09.00 - 18.00 uur

Vrijdag 4 oktober

09.00 - 18.00 uur

Partners

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

Contact

GrootGroenPlus

Postbus 369
4880 AJ Zundert, NL

T: +31(0)76-5977984 E: info@grootgroenplus.nl

Volg ons